ASG-RZWT

Forum o nieoficjalnej grupie asg.


#1 2009-02-04 20:35:25

BelegPz

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 7
Punktów :   

Gotterdammerung

Zarys :

Grupa Polskich żołnierzy tworzy prowizoryczną obronę na niewielkim odcinku ziemi pomiędzy Prusami a Pomorzem Zachodnim. Wojsko Polskie musi obronić lukę za wszelka cenę jednak nieustanny ostrzał artyleryjski oraz ataki samolotów skutecznie odcinają ich od zapasów amunicji oraz broni i medykamentów.

Plusy i minusy stron

Wojsko Polskie
+ Polacy posiadają umocnienia
+ Polacy walczą na swoim terenie

- Brak amunicji i karabinów maszynowych
- Nieliczne medykamenty

Wermacht
+ Nowoczesny sprzęt
+ Dobrze zorganizowana logistyka

- Brak informacji o polskich stanowiskach
- Będziemy łatwym celem dla wroga ponieważ atakujemy bez osłony i wsparcia ogniowego

Zasady specjalne i Klimat

Wojsko Polskie
- Każdy żołnierz WP powinien posiadać w miarę zbliżony ubiór do tego z czasów II wojennych bądź element np Czapka , płaszcz jeśli nie posiadamy czegoś takiego powinniśmy mieć białą opaskę na ramieniu
- WP posiada tylko jeden karabin maszynowy z tego powodu gracze którzy są w WP powinni wybrać pomiędzy sobą kto będzie posiadał KM ta osoba będzie mogła używać ognia ciągłego reszta musi strzelać z pojedynczego

Wermacht
- Każdy żołnierz wermachtu powinien posiadać mundur Flectarn bądź inny niemiecki uniform jeżeli nie posiadamy uniformu niemieckiego powinniśmy posiadać ciemną opaskę na ramie
- Żołnierz wermachtu może prowadzić ogień ciągły(maks 1 os oprócz strzelca KM) i pojedynczy(każdy)
- Z pośród graczy powinien zostać wybrany 1 strzelec KM

Zasady specjalne

Strzelec KM
Jest to osoba posiadająca Karabin Maszynowy ( Polska Browning , Wermacht MG42 ). Każda osoba posiadająca km może używać trybu Full Auto. Strzelec KM może używać magazynków BOX i HI-Cap. Gdy jest to możliwe broń strzelca KM powinna posiadać dwójnóg.

Uzupełnienia
Polski żołnierz może "odrodzić się" tylko 2 razy natomiast niemiecki może to zrobić zawsze po dojściu do swojej strefy kontrolnej

Ranni
Ranny jest to osoba która została trafiona. Ranny po trafieniu powinien położyć się na ziemi i w miarę wczuwać się w role np wzywać pomocy uciskać ranę itp. Ranny nie może prowadzić ognia. RANNY JEST NIEŚMIERTELNY. Rannego można przenieść w inne miejsce bądź zniewolić. Rannego może uzdrowić sanitariusz z obydwu stron konfliktu. Osoba która po 5 minutach nie została uzdrowiona powinna iść na swój punkt kontrolny.

Sanitariusz
Sanitariusz który jest jeden na drużynę może uzdrowić każdego z rannych. Sanitariusz nie może leczyć samego siebie. Polski sanitariusz ma tylko 6 ładunków uleczających natomiast niemiecki nieskończoność.

Zabici
Osoba która zginęła powinna udać się na punkt zbiórki "respawn" a potem może dalej uczestniczyć w bitwie. Polski żołnierz może tylko dwa razy odrodzić się w ten sposób później musi zejść z pola walki. Natomiast niemiecki żołnierz może się odradzać w nieskończoność

Struktura dowodzenia i działania armii

Polska

Polaków zawsze jest mniej

Polacy zawsze mają okopy

Struktura dowodzenia

Oficer(Główny) - Ta osoba dowodzi swoimi ludźmi. Oficer musi posiadać lornetkę i broń krótka oraz mapę terenu. Oficer nie powinien brać czynnego udziału w każdej walce . Każdy rozkaz oficera musi być wykonany (to jest rekonstrukcja historyczna oraz chodzi mi o zachowanie klimatu więc nie wydawać głupich i sprośnych rozkazów! ) Oficer przekazuje rozkazy do podoficera który dowodzi ludźmi na 1 lini.

Oficer liniowy - Ta osoba jest kręgosłupem armii. Oficer liniowy walczy wraz z innymi żołnierzami na 1 lini. Oficerem liniowym może dowodzić jedynie Oficer(Główny)

Łącznik - To osoba która przekazuje rozkazy Oficera głównego do reszty wojsk. Rozkazy mogą być przekazywane drogą radiową ustną , bądź , pisemna

Wermacht
Zawsze liczniejsi
Zawsze lepszy sprzęt i wyszkolenie

Struktura dowodzenia taka sama jak w przypadku polski

Linie obrony

Sztab(respawn)

Jest to ostatnia linia obrony polaków. W sztabie powinna znajdowac się paczka z amunicją i prowizoryczna obrona. Sztab powinien być prowizorycznie oznaczony np kilka plecaków , stół itp.

Okopy(punkt oporu)
Polacy posiadają mocne umocnienia. Okopy powinny być umieszczone w liniach. Powinny być 3 linie obrony. Punktem oporu mogą być zwykła gałęzie worki z pisakiem bądź zwykły dół ale punkt oporu powinien wyglądać w miarę realnie.

Niemcy nie mają sztabu jednak mają punkt zborny(respawn) na którym powinna być paczka z amunicja.

Warunki zwycięstwa

Polska

Polacy muszą obronić sztab

! POLACY NIE MOGĄ ATAKOWAĆ WROGIEJ BAZY

Niemcy

Niemcy muszą zniszczyć sztab WP

Zasady specjalne

! Kiedy Polacy zmuszeni są do obrony sztabu respawnem staje się szpital polowy


http://img26.imageshack.us/img26/8445/sygnadm6.jpg

Offline

 

#2 2009-02-12 17:44:56

Joker'

Poborowy

Zarejestrowany: 2009-02-09
Posty: 1
Punktów :   

Re: Gotterdammerung

21.02.09r


Robimy akcje.

Grocha sie spytajci czy jest teren...

niech kazdy wezmie po 10zl na picie  i kielbase ew. ziemniaki...

Piszcie kto jedzie

1.Joker'
2.??
3.??
4.??
5.??
6.??

Offline

 

#3 2009-02-12 19:50:09

BelegPz

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-04
Posty: 7
Punktów :   

Re: Gotterdammerung

Nie nie nie JESZCZE NIE i pisz na gronie bo nikt tu nie wchodzi


http://img26.imageshack.us/img26/8445/sygnadm6.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutohokage.pun.pl www.assaultcube.pun.pl www.najciekawsze.pun.pl www.ewf-e-fed.pun.pl www.listek.pun.pl